مقالات

خوراک آماده مرغ و طیور2

خوراک آماده مرغ و طیور2

انتخاب خوراک  آماده مرغ و طیور (دان اماده طیور) با کیفیت یکی از مشکالت اصلی مرغدارن می باشد.
کیفیت خوراک اماده طیور به کیفیت موارد اولیه و نحوه تولید در کارخانه تولید خوراک اماده بستگی دارد.
تعیین پارمترهای کیفیت خوراک اماده طیور(دان اماده طیور) امری تخصصی است.
جیره غذایی با ضریب تبدیل مناسب به سود بیشترمرغدار منتهی می گردد.

نقش خوراک آماده طیور(دان اماده طیور) در بهره وری و رشد صنعت طیور امری ناگزیر است. به گفته مهندس شهاب خنجری مدیرعامل زنجیره تولید و تامین آرازنوین تجارت، در عصری که تولید مواد غذایی با کیفیت و متوازن از اهمیت بالایی برخوردار است، صنعت طیور بعنوان اولین صنعت با گردش مالی بالا در ایران، از این قاعده مستثنی نیست.

ارائه خوراکهای آماده(دان اماده طیور) با کیفیت و قیمت مناسب به مرغدارن منجر به تولید محصول با کیفیت و مقرون به صرفه ودر نهایت افزایش توان مصرف کنندگان در خرید مرغ می گردد. چرا که مرغ سالم بعنوان بالاترین محصول غذایی پروتئینی در سبد مصرف کنندگان در ایران قرار دارد.

یکی از نمونه های برجسته در این زمینه، محصولات برند دانیران از شرکت ارازنوین تجارت است که با طبقه بندی خوراک آماده به دسته های پیش دان، پس دان، میان دان، استارتر و سوپر استارتر، به تأمین نیازهای مختلف مراحل رشد جوجه های گوشتی می پردازد.

خوراک آماده مرغ و طیور2

پیش دان: پیش دان خوراک آمادهای است که در مرحله اولیه رشد مرغها، بهخصوص جوجههای تازهمتولد، استفاده میشود. این خوراک با تأمین نیازهای مغذی ابتدایی، به سالمت و رشد بهتر جوجهها کمک میکند.

پس دان: پس دان خوراک آماده در مرحله رشد پسندان و جوجههای رشد یافته، با توجه به نیازهای مغذی این مرحله تنظیم میشود و به افزایش وزن و سالمت مرغان کمک میکند.

میان دان: این نوع خوراک در مرحله میان دوره رشد مرغها، که به دوره رشد جوانان نیز شناخته میشود، مورد استفاده قرار میگیرد و نیازهای غذایی مرغها را تأمین میکند.

استارتر: استارتر خوراک آماده بهطور اختصاصی برای دوره رشد شروعین مرغها تهیه میشود و با ارائه مواد مغذی متوازن، به تقویت سیستم ایمنی و سالمتی جوجهها کمک میکند.

سوپر استارتر: سوپر استارتر خوراک آماده، در مرحله ابتدایی رشد جوجهها که نیازهای غذایی بسیار حساسی دارند، به منظور تضمین رشد سالم و بهینه استفاده میشود.

خوراک آماده مرغ و طیور چرا دانیران؟

برند دانیران از شرکت ارازنوین تجارت، با ارائه محصوالت با کیفیت بالا و خدمات منحصر به فرد، در بازار صنعت طیور مزیت رقابتی قوی ایجاد کرده است. تعهد به تأمین خوراکهای متناسب با نیازهای هر دوره رشد مرغ، این برند را از سایر رقبا متمایز میسازد.

تغذیه تخصصی: محصوالت دانیران با توجه به دقیقترین نیازهای غذایی مرغها در هر مرحله از رشد، تأثیر مثبتی بر رشد، وزن و سالمتی آنها دارند.

کیفیت بالا: با ترکیب مواد اولیه با کیفیت و استفاده از تکنولوژیهای پیشرفته، محصوالت دانیران به کیفیت باال و قابل اعتمادی دست یافتهاند.

افزایش بهرهوری: استفاده از خوراک آماده دانیران منجر به بهرهوری بیشتر در تبدیل غذا به گوشت و تخم میشود. کاهش هدر رفت بهره گیری از تکنولوژیهای پیشرفته در تولید، به کاهش هدررفت و تلفات غذایی کمک میکند.

قیمت مناسب: با ارائه محصوالت با کیفیت باال به قیمتهای مناسب، دانیران توانسته است تقاضا را جذب کند و به مرغداران امکان تجربه خوراک های متفاوت بر اساس نیازهای خود را بدهد.

ضریب تبدیل مناسب: محصوالت دانیران با ضریب تبدیل مناسبی طراحی شدهاند که به معنای تبدیل بهتر غذا به وزن و عملکرد بهتر مرغها میباشد.

مدیریت با تجربه : مدیریت شرکت آرازنوین توسط مهندس شهاب خنجری و سایر مدیران میانی با سابقه و با تجربه در صنعت طیور، به اجرای اهداف استراتژیک و کیفیت محصوالت دانیران کمک میکند.

نوشته های مرتبط

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *