اخبار

شروع عملیات توزیع مرغ منجمد در استان مازندران

سید محمد جعفری، سرپرست معاونت توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی مازندران، در نشستی که با حضور مسئولان جهاد کشاورزی شهرستان‌ها و به شکل آنلاین برگزار شد، اعلام کرد که از این پس، عرضه مرغ منجمد در بازارهای استان مازندران آغاز خواهد شد. جعفری همچنین به تنظیم قیمت‌ها اشاره کرد و اعلام داشت که قیمت هر کیلوگرم شکر فله‌ای 28 هزار تومان و شکر بسته‌بندی شده 34 هزار تومان تعیین شده است.

وی در ادامه بر روند مناسب ارسال مرغ به میدان بهمن و داخل استان تاکید کرد و افزود که این فرآیند تا ایام عید نوروز و ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. جعفری تأکید کرد که مرغ‌هایی که عمری بیش از 46 روز دارند، باید هرچه سریع‌تر به کشتارگاه‌ها ارسال شوند تا در بازار به صورت منجمد عرضه گردند.

او همچنین بر اهمیت اطلاع‌رسانی درباره اقدامات تنظیم بازار و مراکز عرضه اقلام اساسی در شهرستان‌ها تأکید ورزید و خاطرنشان کرد که تیم نظارتی سازمان جهاد کشاورزی مازندران با هدف رصد و پایش فعالیت‌های شهرستان‌ها در ایام پایانی سال و تنظیم بازار و تأمین نهاده‌های کشاورزی و جوجه‌ریزی‌ها تشکیل خواهد شد.

مدیر حراست سازمان جهاد کشاورزی مازندران نیز بر ضرورت مراقبت از فعالیت‌های سودجویانه و اخلال‌گران در بازار در ایام پایانی سال تأکید کرد و از مدیران جهاد کشاورزی شهرستان‌ها خواست تا با دستگاه‌های نظارتی و حاکمیتی در شهرستان‌ها در ارتباط مستمر باشند و برای آرامش بخشی به بازار تلاش کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *