فیلم

فوتبال لیگ برتر استان گلستان: دیدار شاهین بندرگز و شهید خالصی

فوتبال لیگ برتر استان گلستان

فوتبال لیگ برتر استان گلستان: دیدار شاهین بندرگز و شهید خالصی

 

 

بازی سوم لیگ استان در تاریخ ۱۸ تیر ۱۴۰۳ میان دو تیم شاهین بندرگز و شهید خالصی در شهرستان بندرگز برگزار شد. این بازی که در ورزشگاه محلی برگزار شد، از ابتدا هیجان‌انگیز و پرتنش بود.

در دقیقه ۱۹ بازی، با سانتر دقیق و دیدنی آرمان امیری و ضربه عالی عین الله خاری که با برخورد به مدافعین حریف همراه بود، تیم شاهین بندرگز موفق شد گل اول را به ثمر برساند. این گل باعث شد تا تیم شاهین بندرگز روحیه بگیرد و بازی را با انگیزه بیشتری ادامه دهد.

با پایان نیمه اول، تیم شاهین بندرگز با نتیجه ۱ بر ۰ به نفع خود به رختکن رفت و تیم شهید خالصی که نتوانسته بود فرصتی برای گلزنی پیدا کند، نیمه اول را بدون گل به پایان رساند.

نیمه دوم بازی با تلاش‌های فراوان هر دو تیم برای تغییر نتیجه آغاز شد. تیم شهید خالصی چندین بار سعی کرد تا به دروازه شاهین بندرگز نزدیک شود، اما دفاع مستحکم شاهین بندرگز اجازه نداد که آنها به گل برسند.

در دقیقه ۹۳، داور بازی به نفع تیم شاهین بندرگز یک پنالتی اعلام کرد. کاپیتان تیم شاهین بندرگز، آقای شیروانی، با اعتماد به نفس پشت توپ قرار گرفت و با یک ضربه محکم و دقیق، گل دوم تیمش را به ثمر رساند. این گل، نتیجه نهایی بازی را ۲ بر ۰ به نفع تیم شاهین بندرگز رقم زد.

بازی با این نتیجه به پایان رسید و تیم شاهین بندرگز با یک پیروزی قاطع، سه امتیاز مهم را به دست آورد و جایگاه خود را در جدول لیگ بهبود بخشید. از بازیکنان برجسته این بازی می‌توان به آرمان امیری و عین الله خاری اشاره کرد که با عملکرد عالی خود نقش بسزایی در پیروزی تیمشان داشتند.

در ادامه جدول لیگ برتر فوتبال گلستان به تصویر کشیده شده است.

جدول لیگ برتر فوتبال گلستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *