اخبار

توزیع گوشت گرم و منجمد

در آخرین اخبار از حوزه کشاورزی و بازرگانی، مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی، مصطفی ترکمان، اعلام کرد که گوشت گوساله تازه و منجمد به میزان قابل توجهی در نمایشگاه عرضه مستقیم کالاهای اساسی و همچنین در بیشتر فروشگاه‌های زنجیره‌ای در دسترس قرار دارد. این اقدام با هدف تسهیل دسترسی مردم به مواد غذایی باکیفیت و با قیمت مناسب صورت گرفته است.

ترکمان با اشاره به تلاش‌های مستمر برای تامین گوشت با کیفیت از طریق همکاری‌های بین‌بخشی با استانداری و اتحادیه تعاون روستایی، تأکید کرد که گوشت گوساله تازه به صورت فراوان و بدون محدودیت در فروشگاه‌های مختلف از جمله فروشگاه‌های تعاون روستایی، فروشگاه رفاه و جهاد قابل دسترسی است.

همچنین او خبر داد که روزانه بین چهار تا ۱۵ تن گوشت منجمد گوساله توزیع می‌شود که تا کنون بیش از ۲۰۰ تن از این گوشت در بازار عرضه شده است. این آمار نشان‌دهنده تعهد سازمان جهاد کشاورزی برای پاسخگویی به نیازهای مردمی است.

قیمت‌ها نیز بسیار رقابتی هستند، با هر کیلو گوشت منجمد برزیلی که با قیمت ۳۱۵ هزار تومان و گوشت گوساله تازه با تخفیف ویژه فروشگاهی به قیمت تقریبی ۴۱۵ هزار تومان عرضه می‌شوند. این نرخ‌ها تلاش سازمان جهاد کشاورزی را برای ارائه محصولات با کیفیت و مقرون‌به‌صرفه به جامعه نشان می‌دهد.

علاوه بر این، ترکمان تأکید کرد که عرضه گوشت گرم و منجمد همچنان ادامه دارد و هیچ محدودیتی در تأمین و توزیع آن وجود ندارد. این امر نشان‌دهنده تلاش‌های مستمر برای تضمین دسترسی به مواد غذایی سالم و مغذی است. همچنین، گفته شد که مرغ تازه نیز با قیمتی پایین‌تر از قیمت مصوب در نمایشگاه کالا و فروشگاه‌های مختلف عرضه می‌شود، اقدامی که به نفع خریداران است.

در نهایت، مدیر توسعه بازرگانی بر آمادگی برای توزیع یخچالی گوشت منجمد در صورت نیاز اشاره کرد و از تلاش‌های مسوولان ارشد استانی، رئیس سازمان جهاد کشاورزی و سایر همکاران در خانواده بزرگ جهاد کشاورزی برای تامین و توزیع بی‌وقفه مواد غذایی ضروری تقدیر کرد. این اقدامات بیانگر تعهد سازمان به تأمین نیازهای اساسی مردم و حمایت از سلامت و رفاه آنها است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *